De ultieme full-body workout voor de vetverbranding

Zo fit als Perseus. Met deze workout haal je het beste uit jezelf. Sterker, sneller en fitter met deze full-body HIIT-workout van foodspring. Let´s go!
Fitness Editor
Deborah is onze fitnessexpert en gecertificeerd trainer. Ze schrijft veel van onze artikelen over fitness. Ook bedenkt ze gratis workouts voor alle niveaus.
Goed om te weten
Gewichtsverlies
Hele lichaam
Langer dan 30 minuten
Professionals
Apparatuur
Mat

Spieren die je traint

Omschrijving

De ultieme full-body workout voor de spieropbouw en vetverbranding is afgestemd op jouw fitnessniveau.

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. HIIT is een van de populairste en effectiefste trainingsmethoden. Het zorgt voor een effectieve vetverbranding en daagt ook je spieren uit. Fases met een hoge trainingsintensiteit (50 seconden) worden afgewisseld met herstelfases (10 seconden). Na elke ronde heb je maximaal 60 seconden pauze. Je traint 5 tot 6 rondes.

Zorg er steeds voor dat je de oefeningen correct en gecontroleerd uitvoert en houd je lichaam aangespannen.

Zorg dat je voor de training eerst een goede warming-up doet. Veel plezier met de workout!

Is dit een geschikte oefening voor mij?

Start nu onze gratis Body Check om er achter te komen!

Begin nu
De ultieme full-body workout voor de vetverbranding
1. Jumping Jacks
50 sec.
Verder lezen
Deze foodspring-video laat zien hoe je Jumping Jacks op de juiste manier uitvoert. Met jumping jacks train je je hele lichaam. Je traint hierbij niet alleen je cardiovasculaire systeem, maar ook je spieren en uithoudingsvermogen. Ga rechtop staan, met je armen langs je lichaam. Je handen raken je bovenbenen. Breng nu je armen boven je hoofd samen en spring tegelijkertijd met je benen uit elkaar. Breng je armen weer terug en spring tegelijkertijd met je voeten naast elkaar.
2. Superman Plank
50 sec.
Verder lezen
Deze foodspring-video laat zien hoe je de Superman Plank op de juiste manier uitvoert. Begin in de hoge plankpositie, steun op je handen, die onder je schouders staan. Je buik en billen zijn aangespannen zodat je lichaam een rechte lijn vormt. Til nu één arm en het tegenoverliggende been op zonder om te vallen. Dit vereist extra spanning in je core om in balans te blijven en niet naar één kant te kantelen. Houd de positie een paar seconden vast en wissel dan van kant.
3. Basic Burpees
50 sec.
Verder lezen
Deze foodspring-video laat zien hoe je Basic Burpees op de juiste manier uitvoert. Met Burpees train je je hele lichaam, het is een van de zwaarste bodyweight-oefeningen. De Basic Burpee is een ondersteunende sprong zonder je lichaam op de grond te leggen (zonder push-ups). Klap in je handen (boven of achter je hoofd) als je springt.
4. Butt Kicks
50 sec.
Verder lezen
Deze foodspring-video laat zien hoe je Butt Kicks op de juiste manier uitvoert. Dit is een plyometrische oefening voor je hele lichaam. Je traint hierbij niet alleen je cardiovasculaire systeem, maar ook je spieren en uithoudingsvermogen. Ga rechtop staan en begin op de plaats te rennen (op je voorvoet). Probeer met je hakken je billen aan te raken.
5. High Knees
50 sec.
Verder lezen
Deze foodspring-video laat zien hoe je High Knees op de juiste manier uitvoert. Dit is een plyometrische oefening voor je hele lichaam. Je traint hierbij niet alleen je cardiovasculaire systeem, maar ook je spieren en uithoudingsvermogen. Ga rechtop staan en begin op de plaats te rennen (op je voorvoet). Houd je handen op heuphoogte en probeer met je knieën je handen aan te raken.
Wil je deze workout bewaren voor later?

Begin nu met trainen! Download de gratis workout en doe het waar en wanneer je wilt

Download Workout
Onze tip
Dagelijks
Daily Vitamins
Daily Vitamins
€ 24,99
(€ 36,75/100 g)
Incl. VAT plus shipping

Onmisbaar voor je lichaam.

Je dagelijkse dosis vitamine D, C en B12.

Perfect vóór en tijdens het sporten
Energy Aminos
Energy Aminos
€ 34,99
(€ 87,48/1 kg)
Incl. VAT plus shipping

Te moe om te gaan sporten?

Extra power voor je training met onze Energy Aminos!

Perfect voor na het sporten
Vegan Protein
Vegan Protein
€ 29,99
(€ 39,99/1kg)
Incl. VAT plus shipping

Hét veganistische alternatief!

De optimale eiwitbron voor je spieren.

Rijk aan essentiële aminozuren.

Uit erwten, hennepzaad, rijst en zonnebloem.